Tema: Re: stelazai
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-03-03 10:36:56
As is Orange nusipirkau daug stelazu tiek garazui tiek ukinei patalpai, man
patiko, kad jie universalus, juos gali sujungti, isardyti, pamazinti,
lentynu, padidinti, nusipirkti papipldomai, jei nereikia greitai isardyti.
Jie patogus, grazus galima net vaiku kambaryje pastatyti. Turiu darbe iz 5x5
bruseliu susikukes, tai dabar reikia keisti isplanavima, tai reikes viska
mesti lauk, o gaila darbo, be to medis daug uzima vietos ir nelabai kas
telpa lyginant su gamykliniais, bet cia kiekvienam savo, pagal kaina ir
kisene.