Tema: Re: Daugiabucio laiptine
Autorius: pachmakopteris
Data: 2010-03-02 10:20:48
Nusidazem savo auskto laiprines sienas, po keliu savaiciu kkaimynai aukstu
zemiau savo... ir taip nuo 9 iki 1 auksto per pusmeti laiptine atsinaujino.
Pavydas ar/ir stimulas, bet vienas ir budu.

Pries pora savaiciu pirkau buta, bet i laiptines sienas demesi maziausiai
kreipiau: bandysim pritaikyti ta pati varianta.