Tema: Re: Stalas, su keiciamu auksciu-kur?
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-03-02 09:48:52
Taip, butent sitas. Ir buvo butent du variantai, vienas su 4 ratukais tiesiom kojom (toks kaip nurodytame linke), o kitas su dvejais ratukais (tik is vienos puses) ir man rodos ne tiesiom, bet lengvu puslankiu lenktomis sukryziuotomis kojomis. Tai stai, pastarasis kainavo 2500 lt, o musiskis buvo pigesnis, kadangi tai buvo dovana mums, tai kiek jis ten tiksliai kainavo nelabai rupejo :) Beje abu modeliai yra italu gamybos, bet skirtingu gamyklu. Kokybine prasme tikrai geras, tvirtas, kojos is medzio masyvo ir siaip visas ziuriai sunkus, vienas nei pakelsi nei nuesi. Pirktas buvo Klaipedos Rojaus balduose gal panasiai pries pora metu, beje Vilniuje tuose paciuose Rojaus balduose nebuvo. O ta branguji uz 2500lt (krizes tuomet nebuvo, apie nuolaidas niekas nesileido net i kalbas) esu mates tik italisku baldu parduotuvese (dazniausiai tik kataloge, gyvai neturedavo).