Tema: Re: reikia patarimo del sienu griovimo bute
Autorius: Achtung!
Data: 2010-03-02 09:31:20
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1257">
<META content="MSHTML 6.00.6000.16981" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Jei jau nori griauti ka nors tai gal geriau tiesiog
praejima is virtuves is svetaine pasidaryk. Virtuve kartu su svetaine yra
didelis blogis - triuksmas, kvapai, plius gal esi pastebejes kad virtuveje
baldai po keliu metu usinimo riebalais pasidengia. Valyt istisai reikia. Tai tas
pats ir svetaineje bus. Aisku tos problemos yra issprendziamos gerais
gartraukiais. Taciau geras gartraukis kainuoji keleta 4klt. Be to jis vistiek
uzia. Is savo patirties matau kad mano brangioji to gartraukio&nbsp;del uzimo
nekencia, ir niekada jo nejungia.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>&nbsp;Na ir zinoma jei virtuve simboline&nbsp;ir
maistas paprastai ruosiamas mikrobangeje, tada auksciau isvardytu problemu
nekyla. Tokiu atveju sienos griovimas gal ir turi teigiama puse</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE dir=ltr
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV>"st" &lt;<A href="mailto:st@no.mail.net">st@no.mail.net</A>&gt; wrote in
  message <A
  href="news:hmie63$j30$1@trimpas.omnitel.net">news:hmie63$j30$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>na pas mane bendra virtuve ir kambarys. taip
  kvapai eina, reikia gero gartraukio. taip kai kas nors kepama, teliko beveik
  nesigirdi. esme yra ar tau tas trugdys. man pvz, nezinau ka TOKIO telikas turi
  rodyti, kad pyktis su zmona del triuksmo, ar siaip sakyti palauk dar nekepk,
  ar siaip&nbsp;vienam tyliai nervuotis kad nieko nesigirdi. &nbsp;jei kazka
  pradeda daryt, metu lauk telika ir nueinu padet. is kai kuriu pazistamu
  patirties, tai butu pagrindinis minusas, nes yra tokiu kur nuo teliko
  atsiplest negali, jei tau panasiai, nedaryk kartu, nes kainuos daug nervu
  :)</FONT></DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>sofa pas mane salia virtuves per pora metru,
  kvapai per 2 metus dar neisigere, kazkokiu esminiu minusu nera. pliusas per
  reklama pasidarai arbata, speji uzkasti ir dar gali tiesiai telika ziureti jei
  reikia. o minusu bent savo buityje as nematau, man vieni pliusai. ir
  saldytuvas salia draugam alum pavaisinti, ir siaip viskas man ok, antra kart
  rinkciausi vel bendra. </FONT></DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
  <BLOCKQUOTE dir=ltr
  style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
    <DIV>"zigmas" &lt;<A
    href="mailto:montag26@gmail.com">montag26@gmail.com</A>&gt; wrote in message
    <A
    href="news:hmic0v$fs4$1@trimpas.omnitel.net">news:hmic0v$fs4$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
    <DIV><STRONG><FONT face="Microsoft Sans Serif" color=#000080
    size=2>Sveiki,</FONT></STRONG></DIV>
    <DIV><STRONG><FONT face="Microsoft Sans Serif" color=#000080
    size=2></FONT></STRONG>&nbsp;</DIV>
    <DIV><STRONG><FONT face="Microsoft Sans Serif" color=#000080 size=2>reikia
    jusu patarimo del sienos griovimo 3 kambariu bute. Norim sujungti virtuve ir
    salona. Salonas 18 m2, virtuve 8 m3, tai jau gaunasi nemenka erdve 26 m2.
    Namas murinis.</FONT></STRONG></DIV>
    <DIV><STRONG><FONT face="Microsoft Sans Serif" color=#000080 size=2>Bet mane
    domina toks klausimas griauti ar negriauti, kad paskui nesigaileti, kad
    nugrioviai, ta prasme virtuves kvapai isigers i salona ir panasiai, kitos
    kokios nenumatytos bedos, noresi ramiai telika ziuret, o boba virtuvej
    triuksmaus.</FONT></STRONG></DIV>
    <DIV><STRONG><FONT face="Microsoft Sans Serif" color=#000080
    size=2></FONT></STRONG>&nbsp;</DIV>
    <DIV><STRONG><FONT face="Microsoft Sans Serif" color=#000080 size=2>Laukiu
    jusu patarimu, gal nugriuvo ir paskui gailejosi, kodel gailejosi r
    panasiai.</FONT></STRONG></DIV>
    <DIV><STRONG><FONT face="Microsoft Sans Serif" color=#000080
    size=2></FONT></STRONG>&nbsp;</DIV>
    <DIV><STRONG><FONT face="Microsoft Sans Serif" color=#000080 size=2>Aciu uz
    pasisakymus</FONT></STRONG></DIV></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE><BR>
<BR>
__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4907 (20100302) __________<BR>
<BR>
The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.<BR>
<BR>
<A HREF="http://www.eset.com">http://www.eset.com</A><BR>

</BODY></HTML>