Tema: Re: Vamzdziu paruosimas saules kolektoriui
Autorius: zalias
Data: 2010-02-26 14:55:45
Pagrindiniai principai butu tokie - kuo mazesnis vamzdzio kiekis lauke,
bendras magistrales ilgis kuo trumpesnis. Visa kita pagal galimybes.
Vamzdis metalinis. Sail sako kad tai del fengshui, mano nuomone tai
butinybe. Demesio i kolektoriaus darba ziema nekreipti. Realiai dirbs
nuo kovo vidurio, kai sniego nebuna.