Tema: Re: Sildymo sistemos projektavimas
Autorius: kardanas
Data: 2010-02-25 15:46:46
statomas ant katilo gryztamo balansinis ventilis. PVZ per s20 malkini negali
prateketi daugiau kaip 0,5m3 per 1h Be balansinio virsijus srauta
nepasiekiama darbine temp. Pvz pas mane ventilis atsuktas tik 0,5 apsukimo o
visas vanduo tiesiog sukasi didziajam rate pasiimdamas nedaug bet 80C
vandens. ir to visiskai pakanka. Griztamas rekomenduojamas 40 laipsniu.