Tema: Re: Q: Šildymo sistemos apsauginis vožtuvas leidžia? - jį keisti?
Autorius: svk
Data: 2010-02-25 00:23:04
Gal ir taip, bet yra kita bėda - nėra kranelio, kad užsukti tą atšaką, tad
reikia labai greitai nusukti ir kokį kraną užmesti, o tada jau gal ir bus
galima imti ardyti (nors nematau, kad ten kas ardytųsi).

"MaRiUs" <marius@DELETEardega.lt> parašė naujienų
pranešime:hm4882$797$1@trimpas.omnitel.net...