Tema: Re: Plast langai
Autorius: Sharp
Data: 2010-02-24 17:26:34
Fauga patiko. Tiek aptarnavimu. Nu jis toks neperkraunantis. tiek gaminiai
normaliai.
Jamta buvo standartiniai langai i buta. Wilno. Meistrai pusetini, elgesys -
mandagus
tiek ofise tiek objekte.

Hermio projektai - nepatiko. Ir gaminiai ten man tokie su klaustuku ir
publika ten
salone tokia - "musu langai geriausi, del to brangiausi". Cia Kowno.
Pastatyt pastate, bet kazkaip satisfakcijos gaminiais dideles nera.
Daugiau su hermiu reikalu neturesiu.