Tema: Re: Dujines viryklės uždegimas sugedo
Autorius: Niccolo
Data: 2010-02-24 10:02:02
Žinai, nors ir sudėtingai porinai, bet vis tik tavo teisybė buvo - sugedusi rankenėlė. Taip ir darysiu, kaip sakai - atsuki dujas ir su kita rankenėle uždegi. Elektrodas sveikas.
O kai perėjai prie kombo elektrolux - xxx Lt ar xxxx Lt sąnaudos vienkartinės buvo? Ir su kuo lygini - su dujų suvartojimu? Abejoju, ar elektra bet kokiu tarifu bus pigiau negu dujos. O jei tik viena rankenėlė sugedo - dar nepirksiu naujos kaitlentės.