Tema: Re: gal kas ismano apie kaminu irengima?
Autorius: juodvarnis
Data: 2010-02-23 14:29:54
aciu, realiai tai man reikia medziagu pigiai,- toliau turbut pats viska
isirenginesiu... nors kaimynas sugalvojo kaip savarankiskai apsiltinti
kamina, ta kur nesildomose patalpose ir lauke, sutaupe kazkiek, nes kolkas
maciau 230lt metras vilproj... diametras krosneles 150mm galingumas 10kw is
esmes dekoratyvine bus, tai tiek ir kurensiu... na kazkiek dar kad sumazinti
sildymo islaidas (malkomis juk pigiausia?)