Tema: Re: Grindys blokiniam daugiabutyje
Autorius: creature
Data: 2010-02-20 15:28:20
bute kai keiciausi grindis (nes labai girgzdejo vaiksciojant) dejau 12 mm
OSB su spuntu ir lages kas 60 cm

tai galiu pasakyti kad 12 tikrai per plonas, nebent tankiau deti lages reik.
man vietomis siubavo, nes lages dariau ish senu grindu lentu ir nesigavo
visiskai lygiai

lagiu prie grindu nesukau ir garso izoliacijos jokios nedejau, kaip kaimynai
apacioj nesiskunde...