Tema: Re: REQ:namo signalizacijos laido
Autorius: G.S.
Data: 2009-02-26 11:42:20
> Taip, bet jei suveiktu temperaturinis begti jau greiciausiai nebereiketu.
> Tiesiog nebutu kur.
> Ta proga: "Nostalgija - kai norisi sugrizti, bet nera kur"

Tas tai taip.Bet kai nuo maziausiu svilesiu kvapo suveikineja tai irgi
nelabai.Nusukinejau as juos ir salia namo pavesinej kur masinos stovi , nes
gauna dulkiu nuo kelio ir pastoviai suveikineja.
Nors sudejus temperaturinius vis dar gal kazkiek anksciau ispes kad jau
gaisras virtuvej , o ne kai pasiekia jau kitus kambarius.Nors gerai
pagalvojus mano moteriske keleta kartu buvo pmirsusi puodus ir tv
uzsiziurejusi kitam kambary tai gerai kai nors signalizacija ispeja kad
"ruoskis vaziuoti pietauti si karta i miesta kurnors" ;-)