Tema: Re: Dvisluoksne ar trisluoksne siena +-
Autorius: eimaz
Data: 2009-02-25 16:28:02
pazistamas statesi is wienerbergerio keramikos 25cm, tai lyg ir nieko blogo,
apart to trupejimo. integruojama klozeta kai statesi irgi kazka minejo, kad
papildomai turejo dameistraut, nes labai jau trupa. as to issigandes,
staciau is 25cm FIBO. ir lengviau pjaunasi ir kazka pakabint namo viduj
zymiai lengviau nei su keramika. bet FIBO uztat reikia daryt "zieda" tarp
pirmo ir antro auksto. ko keramikai nereikia.
pas mane sumustinis 25cm FIBO ir planuoju 15cm polistirola det. 20cm kazin
ar ekonomija labai pasijaus. na nebent galima 15cm bet ta "suspausta", kuris
realiai atitinka ~17,5 paprasto polistirolo.