Tema: Re: Betonavimas žemėje
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-02-25 07:48:50
Ekskavatorius, klojiniai, armatura, uzbyres smelio slaitai, perdangos betonavimas...
Ar nebutu paprasciau pries pradedant statybas suleisti ziedus
http://www.biteplius.lt/lt/2content.diary_view_my/1964397-=(426677447
Dabar sulinys naudojamas irankiams ir kitokiai smulkmei, bet jau dabar aisku, kad ten bus komunikaciju kolektorius (virs sulinio katiline)