Tema: Re: grindu tvarkymas
Autorius: Vaidis OK
Data: 2009-02-24 22:59:40
vilniuje skambinau keliems meistrams/firmoms - tai uz seno parketo slifavima
jie ima 10Lt/kv.m. (cia jau ju iranga ir medziagos), uz lakavima - po
5Lt/kv.m. uz kiekviena sluoksni (sako reikia 3-ju) - cia jau be lako kainos.

nu man rodos uz slifavima kaina lyg ir normali, bet lakavimas tai turetu
buti pigus darbas, viens-du ir nulakavai? aisku jei plotas nedidelis - uz
atvaziavima reik atsiimt.