Tema: Re: del elektros
Autorius: @runas@sUser
Data: 2010-02-19 23:37:20
Kazkodel man atsakei, as tai tuo projektu nesidomejau, ale, jei jau taip,
tai domintu apie 75 - 80 metru aliumininio kabelio i zeme 5x6 arba 5x10 mm.
Cia reikes pavasari, turbut, kai isalas iseis. Dar neapsisresta, kokio
galingumo prasyti, kol kas domina ivairus variantai, o kaip bus tai matysim
:)
Kaina irgi siek tiek itakos pasirinkima.
Aciu
P.S. Jei cia nera patogu apie kainas kalbeti, galima i privata, atitinkamai
pakoregavus. Dar karta dekui.

"Deep" <admin@skynet.lt> wrote in message
| itariu kad 3F / 400 V. Cia jau rimtas projektas gaunasi.
| Kokia bus apkrova - Faze-nulis ar trifaze ?
| Kai apskaiciuosi kokio skerspjuvio reikia, pasakysiu kiek kainuoja (ne
SSSS , o pigiau) .