Tema: Re: katilo galingumas
Autorius: new
Data: 2010-02-18 13:51:49
nevyksta, bet siluma vistiek pereina per vidine kamera, nes uzdaryta
tiesiogine sklende i idekla.

anot atmos nvk didesnis veikiant ventiliatoriui, bet pvz ideklas buna labai
karstas(reiskia daug silumos iseina per kamina), o ji isjungus praktiskai
galima ranka laikyt ant ideklo.

isjungus ventiliatoriu katile temp krenta iki 60(nuo 80), tai kogero nelabai
sveikia peciui... bet be ventiliatoriaus malkos dega iki 12 val.