Tema: Re: gipsininku "darbeliai"
Autorius: Gintas
Data: 2010-02-18 12:22:31
vienas zmogus, nuosirdziai man prasitare, kas padariau ji nelaimingu, nurodes panasias problemas. Sako 100 metu nebuciau to pastebejes, o dabar...... Va ir suprask, ko tas zmogus nori. O dar buna, kad zmogus tarsi nori pigiau (keliant mazesnius reikalavimus kokybei), taciau , priduodant darba, atvyksta su giminaiciu, kuris su padidinamuoju stiklu viska apziuri  ir pasiulo sumazint sutarta suma:)  Pasimokyta-pokalbiu su uzsakovu irasymas diktafonu-labai palengvina velesnius gincus :) Ir ne tik statyboje!

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140383809181&ssPageName=STRK:MEWAX:IT