Tema: Re: Repost: Sarvuotos durys
Autorius: MinVodai
Data: 2010-02-18 08:12:21
Rasau commenta, neisigilines praktiskai i reikalo esme, o tik paskaites Tavo
aprasa. Taigi, nenoriu, kad tai butu priimta kaip uz rimta. Tai tik mano
nuomone!
Pagal <Salas> supratau, kad firmos darbuotojai patys atvaziavo issimatuoti
duris, tai reiskia, kad JIE dirbo taip, kaip reikia, paliko tarpus ten, kur
reikia palikti. Vienu zodziu, JU kaltes as nematau.
Pagal Tavo aprasa "...su tarpais is sonu, ten irgi po ~1 cm tarpai, "  tai
idealu!
O jei Tau reikejo: "Is esmes tas duris buvo imanoma istatyti i esama anga
idealiai, be jokios papildomos apdailos, jeigu butu tiksliai viska
issimatave ir numate, kad varztus i stakta daryti is kitos puses.", tada
reikejo eiti su savais ismatavimais i firma, pasirasai po duotais
ismatavimais ir...  montuoji "idealiai i anga"
Beje, tokio varianto negirdejau dar :(
Nesuprantu kaip Tu nori elgtis "sioje situacijoje" ??
Jei tos durys atitinka tech. reikalavimams, pakish atitikties dokumentus ...
ir ka? Liksi su tomis durimis, su iseikvotu be reikalo laiku ir nervais,
plius teks sumoketi visa sutartyje numatyta suma.
Kokybes isnpekcija? Jie ziuri ir tikrina dokumentus, bei gaminio keliamus
reikalavimus, jei priekaistu neturi, firmai pliusas ;) O Tu lieki su
kokybiska preke, kuri is esmes Taves vistiek netenkina.
Vartotoju teises?  - turi tureti gera motyva, kodel Tu nori grazinti sita
preke: kokybe, neatitinka sutartyje numatytu punktu (spalva, rankena, akutes
aukstis....)
Surask sutartyje aprasyta punkta, kuris "neatsispindi" duryse, tai ir
laikyk, kaip pati didziausia priekaista sioms durims, vartotoju teises siuo
atveju Tau pades ;)  Bet tik ne montavimo darbus, apdaila apie duris...
Bent jau is Tavo pasakojimu supratau, kad teisingai imontuotos durys.
Montuotojai tvarkingai, montuojant "istrauke" duru stakta i laiptine, nes
priesingu atveju darant duris i lauka (juk toks pas Tave varstymas?) varcia
siektu angokrasti, tai ir duru varcia pazeista ir angokrascio apdaila
kencia.
Duru perimetru sonuose butini tarpai. visu pirma, tai del garso, silumos
perdavimo sumazinimo.
Jei duris montuosi be tarpu i anga, tai bet kokia vibracija laiptineje
drebins ir Tavo koridoriu su Tavo durimis.

P.S. nenoriu nieko teisti ar teisinti...  pats esu kai kuriais punktais
"nuskriaustas", bet kaip as sakau, vartotoju teises, bei kokybes inspekcija
dirba firmoms o ne fiziniams asmenims ;) Linkiu nenusvilti