Tema: Re: patalpos termostatas
Autorius: servisas
Data: 2010-02-17 11:35:36
Katile nieko nustatineti paprastai nereikia, nebent katilas koks ypatingas.
Termostatas sujungia arba atjungia viena kontakta. Kol katilas dirba be
termostato, vietoje jo buna idetas trumpiklis.
O termostata gali ir pigiau gaut kaip uz 200, kad ir sitoki:
http://www.gilius.info/?pr_id=FC-C55&lng=1
Tik dar reiks nusideret lita- kita.