Tema: Re: koks ploniausias sluoksnis betono sildomom grindim?
Autorius: trans
Data: 2010-02-14 11:59:19
pas mane vonioj 5cm polistirolas, 3-4cm betonas (kur kiek papuole),
hidroizoliacija, elektrinio sildymo kilimelis, ant jo uzpilti plyteliu
klijai, plyteles. Kol buvo ispiltas betonas tai taip itaritinai barskejo,
bet kai dabar plyteles tai jau jokio skirtumo. Tiesa po vonia kur
didziausias svoris nera polistirolo nes nera ir kilimelio. Dar toks
pastebejimas, kilimeli sugalvojau det del duso (dusas tiesiai ant grindu be
pado), taciau kaip parode praktika paleidus silta vandeni grindys duse
susyla momentaliai (nes yra polistirolas). Sakyciau svarbiau sildyt kitose
vietose kur basas vaikstai. Nors jei atvirai gridu sildymas pas mus
isjungtas nafig jo netruksta :) Taciau tavo atveju kai po apacia saltas
rusys, svarbiausia apsisiltint grindis, na gal ir kilimelis nepamaisytu.