Tema: Re: Koki boileri pasirinkti?
Autorius: malgis
Data: 2010-02-12 14:06:31
Turiu dražice 200 l vertikalų jau penkti metai.
Viskas su juo gerai, išskyrus termostatus, kurių per pastaruosius kelis mėn.
kažko nudvėse net trys (du pagrindiniai ir vienas apsauginis).
Tai va per keturis su trupučių metų eksploatavimo išlaidos buvo ~150 litų,
nes tuos termostatus pasikeičiau pats.

Algis