Tema: Re: Duju skaitiklio perkelimas
Autorius: Achtung!
Data: 2010-02-11 15:41:36
na pries 1,5 metu teko perkelti ne visa skaitliuka o tik sklende. Naujas
vamzdis, alkunes islenkimas, sklende ir to vamzdzio prisukimas kainavo
120lt. Oficialiai kauno dujose,  gavau faktura, savo prietaisais pamatavo ar
nuotekio nera, ir t.t. Jei lygint su tuometimem santechniku kainom gavosi
santykinai pigiai. Be to dirbo kulturinga hebra, ko apie daugima meistreliu
pagal skelbima pasakyti negaleciau.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4857 (20100211) __________

http://www.eset.com