Tema: Re: Koki kieto kuro katila pasirinkti?
Autorius: Tomas
Data: 2010-02-11 14:49:13
Kad ir su rankiniu keturshakiu nesu kondensato mates, o temperaturas ant vamzdzhiu bei katile kokias palieki, tokias ir randi atejes po dienos, plius minus 2-3 laipsniai. Gali ta rankini pasukiot diapazone nuo 5 iki 10, tada parukyt, kavos pasidaryt, atejes rasi taip pat oshianti katila bei mizernus, neesminius temperaturinius pokycius. Tai kam moketi brangiau.