Tema: Re: Kokį dujinį katilą pasirinkti?
Autorius: markizas
Data: 2010-02-11 10:34:36
jei reik momentinio vandens ruosimo, tai pasiteisina katilai su integruotu
(apie 60ltr) boileriu. boileriukas sumazina karsto vandens ruosimo
netolygumus. mano manymu, nevertetu rinktis ispanisku, italisku katilu, bo
pas juos tokiu ziemu nebuna. turejau pigu italiska, tai praeta ziema, kai
buvo minus tristdesimt, ant maksimalaus galingumo dalis detaliu issilyde...