Tema: Re: Įvado galios didinimas
Autorius: SMart
Data: 2010-02-11 08:42:29
Tai jei gerai suprantu išsireiškimas "pakeisti esamą magistralę" yra
tas pats kaip pravesti naują, o toliau kas norėsit tas prisijungsit?
Jei taip, tai viskas gerai. Pravesiu laidą ir semėtysiu į dežutes
visiems geranorišką laiškelį "pravedžiau laidą, kas norėsit nuo jo
prisijunginėt galite savo noru pasidalinti mano išlaidomis". Tinka. Jau
galvojau kad už savo lėšas reiks visiems įvadus išdraskyt ir ant naujo
pakabint...