Tema: Re: Q: koks vandens slegis namie?
Autorius: siGis
Data: 2010-02-09 00:41:49
Visiskai uztenka 1,5-2. Iki 3 atmosferu gal butu ir neblogai. Daugiau
visiskai nereikia. Prie mazesnio slegio reikia siek tiek laiko kol
pripranti. Paskui  nesijaucia jokio nepatogumo nes ir tikruju tai jo ir
nera. Virtuvinis maisytuvas jau 11 metu. Nei gumytes keistos nei kas
remontuota. Sukioju vienu pirstu :)