Tema: Re: kaip toli gyvenat?
Autorius: BigM
Data: 2010-02-08 13:57:40
Dėl šito pritariu. Tėvai per daug nepasitiki vaikais, vietoj to, kad pvz.
skirtų vieną kartą laiko nuosekliems mokymams apie saugų eismą ir elgesį
kelyje ir pamirštų tą reikalą (panašiai kaip kad ir išmokinti vaiką plaukti,
kad nereikėtų perdėtai rūpintis išvykus prie ežero ir pan.). Beje, prisimenu
savo vaikystę, kai mokykloje pradinukų klasėse buvo šviesoforo būrelis, kur
buvo mokoma saugaus eismo pagrindų ir net tarpmokyklinės viktorinos būdavo
organizuojamos.

Kad tą temą palietėm, tai dar pasidalinsiu savo asmenine patirtim.Važinėjam
dviračiais su mano 5 metų sūnum apylinkėse, kuriomis buvo ne kartą
išvažinėta/išvaikščiota ir kai iki namų iš esmės yra po tiesiaja ir vienam
posūky į kairę (sumoje ~1km), sakau: parodyk man kelią namo. Tai oi kokių
vaizdelių prisižiūrėjau... :) bet galiausiai šiaip ne taip sugebėjo surast
kelią ;)