Tema: Re: gyvatukas po grindim
Autorius: AuriZzZ
Data: 2010-02-08 11:07:45
Aš supratau kad yra gyvatukas po grindimis, ir nori jį atjungt, klausia ar
reikia lupt grindis ar palikt atjungta gyvatuka grindyse.
Manau kad atjungt ir palikt, jei netekės juom vanduo tai neikas ir nebaus už
nieka..

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4846 (20100208) __________

http://www.eset.com