Tema: Re: req:vidaus durys
Autorius: Sauliusv
Data: 2010-02-04 10:31:47
Dabar stovi 1984 metu durys. Taigi zmones pensininkai kantrus.
Uzeis shiandien i LozaBaltija Kalvariju g. - apziures faneruotu asortimenta.

Jei kas kokiu pastebejimu apie ta kontora turit - welkom.
Savo puslapyje rasho, kad nuolaidas pensininkams ir uz kieki taiko. Matyt
galima iki 10% susitarti ?

Sauliusv