Tema: Re: Sunkiasi kondensatas
Autorius: spirit
Data: 2010-02-03 22:10:35
Prisegu virsutine daly su kaminu. Kondensatas eina aplink juska ir zemiau,
kur baigiasi laiptelis is 3 plytu. Ten prie lubu isplateja ir toliau eina
tokio plocio. Virs lubu palepe su lauko temperatura, dar metras murinio ir
2m nesiltinto 20 cm indeklo (metras lauke), kuris greiciausiai ir yra
pagrindinis kondensato saltinis. Trauka puiki, meistras gal daugiau peciu
nei kaminu:). Susidarau vaizda, kad reiks neklausyt meistro, salia pristatyt
normalu kamina su indeklu ir sita kamina ant peciau nuardzius isvest vamzdy
i ta kamina.