Tema: Re: Del zidinio kapsules ir sildymo ortakiu montavimo
Autorius: nexus
Data: 2010-02-03 09:31:42
Is savo patirties...

Turiu pravedes i II auksta ortakius su turbina, taciau galiu pasakyt,
kad dar ne karto per metus nebuvau pabaudojes.
Pas mane ortakiu ideja buvo tokia, kad jei kada nors gyvenime tektu
naudoti zidini kaip pagrindini sildyma, bet kadangi ji uzkuriu tik kaip
fona 1-2 laispniais pakelti temperatura kai norisi siltesnio vakaro...
Pagrindinis sildymas dujinis.
Tai jei reiktu deti antra karta tuos ortakius mano situacijoje dar gerai
pagalvociau.
Siaip siltas oras pagal mano namo isplanavima kyla laiptine i virsu nori
nenori, tik i pacius kambarius normaliai aisku nepasiskirsto.
Kitas dalykas jei samatioku, tai oro isejima antrame aukste daryciau tik
grindyse palei langa/vitrina.

Del kainos nepasakysiu, nes dariausi apdaila ir ortakius vedziojau pats.
Tuo metu kai staciausi kosmosas man su kainom buvo negalejau sau to
leisti tuo metu...