Tema: Re: Daugiau visokiu variantu .... grazu : nemazai kb!!!
Autorius: ND
Data: 2010-02-03 09:03:21
mano nuomone siuo klausimu sutampa su Gimp, todel papildomai
neargumentuosiu. bet nesmerksiu ir tavosios, del skonio ar reikiamo
funkcionalumo nesigincijama. tik manau, kad visi sitie modernus stiklinukai
atrodo perdaug dirbtinai, persunkti pompastikos ir blizguciu, to vadinamojo
modernumo, kuris tera laikinos mados reikalas, o ilgam islieka tik tikri ir
paprasti dalykai. tikriausiai nedaug kas zavites stikliniu dangoraiziu, tuo
tarpu ir apgriuvusi akmenine siena kelia jaukias emocijas.