Tema: Re: svetaine/miegamasis
Autorius: saimhe
Data: 2010-02-02 17:56:22
> Ir siaip tipo be rysio ta dvigule atrodys. Dabar stovi kampas kazkoks lietuviu darbo, viena dalis issitraukia is po apacios o po
> kita susideda patalyne. Nu nepatogu miegoti ant tokiu daiktu... visokie ten sujungimai, tarpai...

   Pas mane daiktas panašus. Ne kampas, tiesiog apsimeta viengule lova
su labai storu dvigubu čiužiniu, bet iš apačios ištraukus patalynės dėžę
ir ant jos užmetus pusę čiužinio, gaunasi dvigulė. Čiužinys visiškai
lygus.
   Pirmus metus uoliai tąsėm tą dėžę rytą vakarą. Ratukai plastikiniai,
kas kelis mėnesius didžioji jų dalis sulūžta, nelabai atlaiko ir
sumontuojant po 2-3. Linoleumas irgi nepatenkintas. Nė nepastebėjom,
kaip lova pavirto nuolat dvigule: visvien dienai vietos laimima labai
nedaug, o jei vienas naktinėjo ir neįprastu laiku nulūžo, tai antras
nepažadinęs prigulti negalės, bo prispausta dėžė nebeišsitraukia. O kai
nusibodo keisti dėžės ratukus, opiausiose vietose pakeičiau tašeliais:
ypatingomis progomis valant po ja dulkes, ratukai nebūtini.
   Nemanau, kad svečiams atrodo keistai, kadangi pakankamai nepanašu į
tradicinį šeimyninį migį. Anie gi griozdai, su įmantrios formos galais,
aukštesni beveik trečdaliu. Vienintelis minusas -- čiužinio pusės yra
skirtingo storio ir guli ant skirtingo aukščio pagrindų, todėl atsigulus
ne savo įprastoje pusėje, pasijuntama keistai ;) , o pačiame viduryje
išilgai eina ta skirtingo aukščio zona, kurios iš išorės nesimato, bet
šonkaulių neapgausi.
   Jei ne skirtingas pagrindų aukštis, jau planuotume nusipirkti žmonišką
čiužinį ir po to rėmas dar ilgai būtų drožiamas.

--
  saimhe