Tema: Re: Namo Kaune kaina
Autorius: Sharp
Data: 2010-02-02 13:26:45
nu prasme tokia. kad ten kur labai labai nori - gali nebuti sklypu be
statiniu :)

cia ash hipotetishkai snekejau. tarkime norint isikurti kauno zaliakalnyje
sunku butu rasti
sklypa be statiniu. taciau su statiniu - imanoma. Kiekvienas gi cia skaldom
savo nuomones :)

man tarkime yra prasme pirkti sklypa su statiniais ir atvaryt buldozeri. :)