Tema: Re: foto
Autorius: Ziogas
Data: 2010-02-09 22:56:55
> tai zinoma, viska praploviau, o to dalis atsivercia ir ta vamzdeli
> isploviau.

Nu va, tada viskas gerai. Beda tarp tu vamzdeliu ir yra, su pacios masinos
vandens padavimu viskas gerai.

O cia nuo tavo masinos visiskai nepriklauso. Priklauso nuo audiniu
minkstiklio. Kuo labiau brudas, tuo greiciau uzkemsa.
Vaistas yra vienintelis - elementari milteliu stalciaus higiena, plauti,
plauti, ir dar karta plauti. Manu, kad optimalu butu kas 3 menesius.
As buciau linkes to brudo is vis nenaudoti, bet zmonai tai kaip narkotikas.