Tema: Re: Duju sanaudos uz sausi
Autorius: renookas
Data: 2010-02-01 06:29:55
as ir malkom, briketais, anglim kuriu, bet 18 laipsniu palaikyti kazkaip
daug lengviau nei ikurti iki 22. O ir kuro sueina daugiau kai reikia uzkelti
temperatura, dazniau pakurenti krosni ir pan. siaip ar taip, bet tevas
dujomis kurena, tai nusprendem kad visgi kietu kuru pigiau bet dujom kur kas
patogiau ir maloniau.

Dirbtuvese pas mane panasus plotai kurenami malkomis ir dujomis (puse
pastato vienu, kita puse kitu, tai siaip geriau malkom visa kurenciau...
finansiskai man geriau apsimoketu, bet butu salciau