Tema: Re: Vel langai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-01-31 11:12:43
> Plastikinius langus deciau, jeigu ketinciau tengintis drozliu
> ploksciu baldais?????????'

Visi kiti kriterijai nieko verti. Jeigu as pradeciau aiskinti, kad masyvo
baldai geresni uz laminuotus arba atvirksciai, palaikytumete nesveiku.
Langas toks pat interjero elementas. Neturiu nieko pries plastikinius
langus. Bendru atveju plastikiniai langai labiau tinka prie laminuotu
grindu, negu mediniai. Gyvenu daugiabutyje, kur susidejau ir vek susideciau
plastikinius langus, nes tai daugiabutis. Daugiabutyje man nesiziuri nei
parketas, nei odiniai baldai, nei masyvo baldai. Namas yra visai kita
aplinka. Cia priklauso nuo pacio seimininko. Nors sodo sklype ar senoje
gyvenvieteje, pavyzdziui, taipogi daugeliu atveju labiau tinkamas butu
plastikas, nes tai diktuoja aplinka. Improvizuoju toliau todel labai
nesipiktinkit. Galima butu vardinti ir kitus mediniu langu pasirinkimo
kriterijus. Ir tai tikrai ne plastiko ir medzio savybiu palyginimai. Kitas
kriterijus butu tavo noras pabrezri savo statusa visuomeneje. Pavyzdziui tu
esi korumpuotas prokuroras ir tau yra tiesiog butina parodyti, kad esi
"erelis".
As galiu atsisakyti mediniu langu pasirinkimo del vieninteles priezasties -
finansines. Man tai yra vienintelis kriterijus. Geriau tegu man pritruksta
pinigu masyvo baldams, parketui, cerpiu stogui, bet ne langams. Juos veliau
pakeisti bus sunkiausia.