Tema: Re: Kaimynu bildesys
Autorius: Richie
Data: 2010-01-30 11:27:29
kaimynams reikia po laminatu (itariu kazhkodel kad tai jis), kamstini
dangala sudeti.... kazhkiek sugertu. Is savo puses matyt nelabai ka
padarysi...

Pas mane situacija ta pati, kaimyno popierinis laminatas su likusiom
paralono dulkem po juo... Ne viena syki kalbeta, nelabai padeda. Dziugu tik
tai kad konstruktyviai nusiteike, gal kaip isspresim.