Tema: Re: grindu pakelimas daugiabutyje-kaip?
Autorius: SMart
Data: 2010-01-28 09:57:34
Nebent laidų laaaabai daug. Pa mane irgi medinės grindys, tarp lagių
visokios pjuvenos ir kažkoks rudas kartonas. Pradžioj norėjau lupt, bet
persigavojau. Tvirtinu medsraigčiais, štrobuoju rankiniu zeimeriu
kanalus 0,5 cm gylio, gudau laidus, ant viršaus 0,5cm žalias presuoto
popieriaus paklotas ir tada grindys. Atsiliepimai iš apačioje
gyvenančių kaimynų "galvojam kad tavo butas tuščias" :)

M.