Tema: Re: "Langu sistemos" UAB. Atsiliepimai
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-01-28 08:44:03
perfrazuosiu
esmeje kokius langus stiklus  formos? funkcijos? dydzius? atidarymus?
orlaides?  ir tt  taip jie tau ir tarnaus (manau suprantama kad i
nesandarias duris deti 3 stiklu paketa ir kazko tiketis nerealu?)

nes
PVZ keli postai auksciau yra apie "lauko duris" per kurias pusto ir toliau
pustys nes
nesureguliuojamos jos ish esmes ... ne tam jos skirtos ne seip jos ir buvo
vadinamos "ofisines"

:)