Tema: Re: geoterminis siom dienom
Autorius: Ekokodas
Data: 2010-01-27 08:06:41
Reikia ziureti, kai dirba kompresorius ir vyksta zemes cirkuliacija, nes jei
SS stovi, tai per ilgesni laika pradeda rodyti katilines oro temperatura.
Darbo metu garintuvo delta T yra apie 3-4 laipsniai.
Tada dar klausimas- kiek valandu per para dirba SS paskutinem dienom, ir
kokiam gylyje Jusu kolektorius.
Sake, kad isalas Lietuvoje jau 1,3 m. Idomu kokia ledo temperatura grizta is
zemes, jei vamzdziai 1m gylyje, jei kas turit?