Tema: Re: Plastikinių langų tarpinės
Autorius: Geras
Data: 2010-01-26 10:05:25
Taip, hronas, profilis atrodo Shueco (5 kamerų, tarpinės pilkos, daugiau
nieko identifikuoti nesugebu).
Man įdomu, ką daro langų montuotojai, kai pažeidžia tarpines? Netikiu kad
daro langą iš naujo. Juk turėtų būti kokie nors remont-komplektai, ar galų
gale tokios pat tarpinės, kurią būtų galima sukišti vietoje blogosios.
Ir šiaip - guma toks dalykas, ji sukietėja, prarandamas lango sandarumas,
nors kitos lango dalys dar visai geros. Ką tuomet daryti? Bandžiau ieškoti
panašios formos tarpinės pas medinių langų gamintojus, bet jie nieko
panašaus nenaudoja.
Ar aš vienintelis, kuriam prireikė pakeisti tarpines? :)