Tema: Re: termovizija prie -20
Autorius: Benamis
Data: 2010-01-25 14:31:47
Na kodel griauti, tegu pafotkina nakti, pamatysim tikruosius ventiliuojamos
sienos su klinkeriu vaizdus. Kartais labai ventiliuojasi. Pats toki
savaitgali buvau pasiemes, gerai kad vienas pazystamas nelabai ka
supranta...  Reiktu ir is vidaus ir is lauko ziureti. Jautrus prietaisas,
atsistojus pries langa, matai visa savo atspindi, juk infraraudonuosius
spindulius gaudo.
B.