Tema: Re: Ką galima veikti nešildomam rūsy?
Autorius: Benamis
Data: 2010-01-21 16:22:15
Labai geras palinkejimas.
Man pavyko sutvarkyti neskubat 40 m2 patalpa per metus. Dabar ten yra teniso
stalas, dviratis, dar kazkas ko jiems  (nervavau vaikus, kad nesivezu i
turnyrus, teko pradet dirbt).  Patalpa sausa, dabar 12, kai lauke 0, rusy
14. Teko pakeist pora langu, ismest sena grindu betona, pridet drenazo, lupt
nuo sienu sena tinka, pakeist ta proga visa kanalizacija ir tulikus pirmam
aukste,pilt nauja betona, liet daug cementines hidroizoliacijos ant blokiniu
sp40 rusio sienu ir grindu. Uzlipdziau kieciausiu putplasciu 3 cm,labai
nelygios buvo, kaip laukui, tik uztinkavau su tinkleliu be dekoro
uztrindamas ir dazu. Grindim-pigiausios neslidzios plyteles ir klijai.
Anksciau buvo linoliaumas, bet nekilo noras det. Senasis susniuko, nelaike.
Nuo lubo teko lupt kalkiu-emulsiniu dazu sluoksni, det grunto spakliaus ir
dazyt. 4 metrines dienos sviesos lempos po dvi lazdas. Zema temperatura
teniso stalams itakos neturi, medziui irgi, gali ten ir biliardo stalas but,
svarbu nebutu besikeiciancio dregmes bangavimo. Del teniso stalu- laukui
skirti yra labai leti,plastikiniai bet pramogai tinka. Ir ... ziurekit, kad
but per kur ta stala ikist, man teko viena anga laiptines apacioj 10 cm
platint;). Gerai butu, kai kisene issipus, kazka staigiam pasildymui
sutvert.
Gerai butu dar apie pirties daryma rusy info pasirinkt, kai dariau kamina,
vamzdis yra padarytas apsildytas, kai nebegalesiu nieko neveikt, ir nagai
ataugs, imsiu ir ta darba!
B.