Tema: Re: apsauginiai butui vilniuje, ka rinktis?
Autorius: Blinda
Data: 2010-01-21 10:25:45
Apsaugos (siuo atveju policijos) galimybe patekti i patalpa be prieziuros
daugeliu atveju (ne visais) vertinciau kaip minusa. Sventai tiketi, kad
policininkas kuo nors nesusigundys yra naivoka, o ir pats esu is labai
tiesioginio saltinio girdejes tokia istorija tokia: pagavo kontrabandos
sunkvezimi, vairuotojas strioke ir suprato, kad bus blogai, tai gerieji
policininkai be jokiu skrupulu pasidalino i savo masinas gera dali grobio,
kad zmogelis gautu ne baudziamaja, o administracine atsakomybe ir visi liko
patenkinti. Zmogiskasis faktoriu lieka zmogiskuoju, tam ir turi eile
apribojimu saugos tarnybos, kad nekiltu dviprasmisku situaciju. Pvz.:
paskambink i rimtesne saugos tarnyba ir pasakyk, kad tu isvyksti i uzsieni
ir nori juos informuoti, tai daznai vietoj aciu isgirsi, kad tokios
informacijos nereiketu skleisti, o jie objekta privalo saugoti
nepriklausomai ar tu Lietuvoj ar uzsienyje, todel ateityje paprasys apie tai
nebeinformuoti. Tai saugiklis  ir nuo vidinio saugos tarnybos zmogiskojo
faktoriaus ...