Tema: Re: lauko prozektorius+ taupioji lempa
Autorius: M@G
Data: 2010-01-20 11:40:03
pirmoji pazinti su kitaicu taupiom irgi nekokia- viena mire po 2 men, kita ~
6 men.
per viena akcija uzpirkau osram bei philips- tai jau antri metai jokiu
problemu nei su viena.
net lauke esanti prie iejimo lempa su judesio davikliu atlaiko visus
ijungimo/isjungimo ciklus :)

M@G

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4788 (20100120) __________

http://www.eset.com