Tema: Re: Patarimo ir židinių (pečių) meistrų Klaipėdoje
Autorius: Rimokas
Data: 2010-01-19 12:40:21
   Siulau labai rimtai pagalvot del zidinio su ortakine sistema . Mano sesuo
ir vienas buves bendradarbis turi tokias - nepatenkinti jomis ... Atminkit ,
kad oras turi mazai inercijos ir bus silta kol kurensis zidinys . Nera
ugnies , neber ir silumos . Tie kokliniai peciai yra 100 kartu vertesni uz
tokius zidinius . As tikrai nepagaileciau pinigu ir juos susitvarkyciau -
plius dar daryciau kokias stiklines dureles , kad butu galima pasigrozet
ugnimi - vadinamieji "svediski" ar "olandiski" zidiniai tokie yra . Kokliai
ikaista , ilgai laiko ir atidavineja siluma . Tai vienas is geresniu sildymo
budu ... Tikrai siulau rimtai pagalvot ir jei reiks is kito galo Lietuvos
atsivezt reikiama meistra susitvarjyt koklini peciu ...