Tema: Re: Senos statybos buto pasirinkimas
Autorius: gopas
Data: 2010-01-19 00:09:09
na tada nebent rinktis penkiaauksti kur ner nieko pries langus...o dar geriau ir nebus galimybes kazka statys.
asmeniskai gyvenu 8am aukste ir labai dziaugiuos, kai galiu isvis neuztraukinet langu. nes gyvent kaip bunkeryje
nelabai noretusi :)

o liftas dzin...garsas gal yra, bet neikyrus ir priprantama prie jo. tiesa, butas ne prie lifto shachtos.