Tema: Re: Kanalizacija Slienavoje (Kauno raj.)
Autorius: Ziogas
Data: 2010-01-18 19:11:59
> Na bent jau Jpnuciuose Gabuvos uzsakytus ir suderintus  tinklu projektus
> reikejo perderint Kauno Vandenyse, tai itariu, kad Kauno vandenys ir
> ruosiasi ju tinklus pereminet, o gal ten tik Jonuciuose....

Nezinau, kaip ten tiksliai, bet rudeni esu skaites, kad Garliavos (Jonuciai
taip pat Garliavos dalis) vandentieki lyg ir turetu perimti Kauno vandenys,
o del likusiu kaimu kaip ir neaisku buvo. Dabar tai nesidomejau, kam
priklauso Garliava, nes man neaktualu.
Bet Slienava, Ziegzdriai, Girionys ir dar kruva kaimu tai tikrai nukeliavo i
Giraites vandenis. Suiandien issiaiskinau skambindamas visiems is eiles.